Alla inlägg under februari 2014

Av picture-princess - 28 februari 2014 18:22

Tredje inlägget idag o.o jag ritade legolas nyss och blev inte nöjd :/ jag gör om han nu c: den här gången från ett annat håll..
Ni får se hur han blev imorgon ;) avslöjar lite då...

Av picture-princess - 28 februari 2014 15:15

Den blev visst klar idag :D xD
Blev inte helt nöjd igen :/
Jag har kommit på en sak! Om man sitter ner och ritar ett annsikte blir de superkonstigt när man är klar :( men de ser normalt ut om man tittar i den ställningen man ritade i! Där fick ni ett extra tips idag :D

Av picture-princess - 28 februari 2014 13:56

Hejsan hejsan! Som ni kanske har märkt så lägger jag ut inlägg ganska sent:/ jag har bra nyheter iallafall:) jag har börjat rita legolas i sagan om ringen! Jag kommer inte bli klar idag.. skriv gjärna vad ni tycker :) här får ni en bild på han + den jag håller på att rita!
Dagens tips/ Det är lättare att rita om man ser bilden från olika sidor! :)
Ps/Den som är klar har inte jag gjort!

Av picture-princess - 27 februari 2014 23:26

Hejsan hejsan! Tyvärr blir det ingen bild idag :( Jag har setat i timmar och försökt komma på vad jag skulle rita, jag tycker det är jätte bra om ni ger tips om vad jag ska rita till bloggen! :) jag funderade på att rita av legolas i sagan om ringen! Men det blev lite sent så det kanske blir imorgon..
Sen har jag en fråga... någon som vet om de finns några bra färgpennor? Billiga hellst:)
Ajja... får se om de blir någon bild imorgon då...
Dagens tips: tänk dig hur de du ritar ser ut i verkligheten! ?
Och en bild på legolas c: ?

Av picture-princess - 27 februari 2014 00:06

Nu har jag ritat första teckningen till bloggen! Jah blev inte super nöjd menn ändå nöjd:) det föreställer ett vanligt randigt papper som någon ritar på typ.. och så är de meningen att de ska se ut som att en hand tryckt ner pappret.
Tips: om man lägger till detaljer blir bilden häftigare! ;)

Av picture-princess - 26 februari 2014 13:23

Hejsan hejsan! Lite information i första inlägget!

1. Jag kommer försöka lägga ut minst 4 gånger i veckan.

2. Ni få gjärna tipsa om saker jag ska rita och lägga ut på bloggen!

3. Tipsa dina kompisar!

4. Hoppas ni kommer gilla bloggen!

5. Nu ska jag rita något ja kan lägga ut!    

ps/ jag SKA fixa en profilbild! Luuuugn!

Tidigare månad - Senare månad

:)


Tjenare! Min blogg kommer handla om bilder,jag kommer lägga ut bilder på de jag ritat och skriva lite tips till er! Det kanske även blir någon video där jag tar steg för steg!

Omröstning

Tycker ni om bloggen?
 Njaae
 bra
 Amazing
 Cool
 Jätte super duper bra

Fråga

0 besvarade frågor

Skriv va du tycker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste


Ovido - Quiz & Flashcards